در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسكن؛

۶۶۰۰ واحد مسكونی در استان سمنان راه اندازی می شود

۶۶۰۰ واحد مسكونی در استان سمنان راه اندازی می شود به گزارش فراز برج مدیركل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسكن اظهار داشت: سهم استان در این طرح شش هزار و 672 واحد است.



به گزارش فراز برج به نقل از مهر، حسین دهقان قبل از ظهر یکشنبه در آئین کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن در شهرک مهر سمنان، ضمن بیان اینکه سهم استان از طرح مسکن اقدام ملی شش هزار و ۶۷۲ واحد است، گفت: سه هزار واحد مسکونی ویژه شهر جدید ایوانکی است که اقدامات بسیار خوبی دراین زمینه ایجادشده است.
وی بابیان اینکه در امتداد تفاهم نامه سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان توسعه مسکن تعداد چهار قطعه زمین در چارچوب سه پروژه جهت ساخت (مسکن اقدام ملی) اختصاص یافت، اضافه کرد: اجرا و تحویل بیش از ۳۰ پروژه مسکونی و راه اندازی ۲۴۰ هزار مترمربع مسکن در حوزه شهری سمنان، گامی مؤثر در تحقق اهداف سازمانی برداشته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به اینکه راه اندازی سه هزار و ۶۷۲ واحد مسکونی به این اداره کل واگذارشده است، اشاره کرد: طی دو مرحله فراخوان ثبت نام در آذر و اسفند سال قبل به انجام رسید.
دهقان با تاکید بر اینکه در مرحله اول، ثبت نام تعداد ۹۹۴ نفر حتمی شد، افزود: در مرحله دوم نیز سه هزار و ۸۰۰ نفر ثبت نام کردند که عملیات پالایش و ارزیابی ثبت نام کنندگان همچنان در حال انجام می باشد.
وی بابیان اینکه عملیات کلنگ زنی ۷۲ واحد مسکونی تحت عنوان پروژه امید در شهرستان سمنان انجام شد، اشاره کرد: این پروژه در متراژ پنج هزار و ۳۰۰ متر و همین طور پروژه ۳۶ واحدی سمنان با عنوان سرو در متراژ سه هزار و ۳۶۰ متر و پروژه ۳۶ واحدی عترت در دامغان در زمینی به متراژ سه هزار و ۱۳۴ مترمربع آغاز خواهد شد.
به گزارش فراز برج به نقل از مهر، طرح مسکن اقدام ملی در ابتدا برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ارائه شد که با تلاش دستگاه های مختلف به یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی افزایش پیدا کرد.


منبع:

1399/03/25
00:00:12
5.0 از 5
2653
تگهای خبر: احداث , پروژه , دستگاه , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان