رئیس هیئت مدیره فرودگاه امام (ره) خبر داد:

حمایت سرپرست حجاج از عملكرد فرودگاه امام

حمایت سرپرست حجاج از عملكرد فرودگاه امام فراز برج: سرپرست فرودگاه امام خمینی (ره) با اشاره به حمایت قاضی عسگر از اقدامات این فرودگاه در حج امسال اظهار داشت تا صبح امروز ۱۵ هزار و ۴۳۱ حاجی وارد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) شده اند.



به گزارش فراز برج به نقل از مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی كوروش فتاحی گفت: حجت الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در بازگشت از سرزمین وحی از نحوه خدمات دهی فرودگاه امام به حجاج و زائران خانه خدا ابراز رضایتمندی داشت.
وی با بیان اینكه عملكرد فرودگاه امام مورد تأیید وی قرار گرفت، اضافه كرد: قاضی عسگربا اشاره به افزایش حجاج ایرانی در این دوره از همكاری ایران ایر برای تأمین به موقع هواپیما و نقل و انتقال حجاج قدردانی نمود و آرزو كرد كه در سال های آتی عملیات انتقال حجاج با كمترین نقصان انجام شود و بتوانیم حج هر چه با شكوه تری را داشته باشیم.
سرپرست شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) هم چنین در خصوص اینكه تاكنون چه تعداد حاجی و با چه تعداد پرواز به فرودگاه امام بازگشته اند، گفت: تا صبح امروز با ۵۵ پرواز ایران ایر تعداد ۱۵ هزار و ۴۳۱ حاجی وارد شهر فرودگاهی امام خمینی شده اند.
وی با بیان اینكه میزان بار مسافر تاكنون به رقم ۵۵۳ هزار و ۴۹۱ كیلو گرم رسیده تصریح كرد: عملیات بازگشت حجاج از سرزمین وحی تا ۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.
گفتنی است امسال ۸۶ هزار و ۲۴۰ زائر ایرانی عازم سرزمین وحی شدند؛ حدود ۶۸ هزار زائر ایرانی توسط پروازهای ایران ایر و حدود ۱۸ هزار زائر توسط هواپیمایی سعودی عازم عربستان شدند كه سهم فرودگاه امام خمینی (ره) حدود ۲۵ هزار و ۲۰۰ زائر بود.
سرپرست حجاج ایرانی شب گذشته در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) گفت: حج امسال عزتمندانه تر از حج سال های قبل رقم خورد از همه خبرنگاران و رسانه ها بابت انتقال خبرهای حج تشكر ویژه كرد.
وی بیان كرد: كار شناسایی اقدامات جدید برای حج سال های آینده توسط كارشناسان ما از هم اكنون آغاز شده و می كوشیم با این كار افزایش رضایتمندی حجاج را به دست آوریم.
 

1396/06/26
21:58:08
5.0 از 5
4742
تگهای خبر: فرودگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان