مدیرشعب بانك مسكن هرمزگان:

۱۴۶۹ نفر در طرح اقدام ملی مسكن هرمزگان افتتاح حساب شده اند

۱۴۶۹ نفر در طرح اقدام ملی مسكن هرمزگان افتتاح حساب شده اند هرمزگان مدیر شعب بانك مسكن استان هرمزگان اظهار داشت: بانك مسكن بانك تخصصی و توسعه ای بخش مسكن می باشد كه منابع مالی مورد نیاز برای ساخت و خرید مسكن را تأمین می كند.



علی کمالی در گفت و گو با ایسنا، اضافه کرد: بانک مسکن در حوزه های مختلف همچون مسکن مهر، بافت فرسوده، اقدام ملی، انبوه سازان و... مشارکت دارد تا بتواند قدمی برای خانه دار شدن اقشار مختلف مردم بردارد.

وی به عملکرد این بانک در حوزه مسکن مهر اشاره و عنوان کرد: یکی از بخش هایی که در استان بانک مسکن مشارکت زیادی داشته، بخش مسکن مهر است که در چهار ماهه سال جاری ۴۰۶ واحد تقسیط و تحویل شده است.

وی درباره طرح اقدام ملی مسکن هم اظهار نمود: طرح اقدام ملی مسکن یکی از طرح هایی است که می تواند بخشی از مشکلات بخش مسکن را مرتفع و سبب صاحبخانه شدن تعداد زیادی از افراد شود.

کمالی افزود: در هرمزگان هزار و ۴۶۹ نفر در این طرح پذیرش شده و برای افتتاح حساب به بانک مسکن معرفی شده اند تا سهم آورده خود که چهارصد میلیون ریال است را واریز نمایند.

مدیرشعب بانک مسکن هرمزگان تصریح کرد: بخش مسکن در بحث اشتغال هم تأثیر زیادی دارد و با رونق ساخت و ساز در کشور می توان به رونق اشتغال هم کمک کرد و یکی از بخش هایی که می تواند بر رونق بخش مسکن بیافزاید، انبوه سازان هستند که بانک مسکن برای این افراد تسهیلات ویژه ای در نظر دارد.

وی افزود: انبوه سازان می توانند برای ساخت هر واحد مسکونی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت نمایند که این مبلغ در صورت استفاده از تکنولوژی های جدید تا ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال قابل افزایش است.

کمالی در بحث بافت فرسوده هم عنوان کرد: یکی از اقدامات دولت نوسازی بافت های فرسوده در کشور است که بانک مسکن برای نوسازی این بافت هم تسهیلاتی در نظر دارد که در هرمزگان و پارسال برای ۳۵۲ واحد تسهیلات پرداخت گردید و امسال هم از ۱۷۵ واحد معرفی شده تاکنون، ۱۰۵ واحد تسهیلات دریافت کرده اند.

این مسوول در مورد خرید مسکن از انبوه سازان بیان نمود: امسال برای ۴۵۵ از افرادی که از انبوه سازان مسکن خرید کرده اند ۲۱۹ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در چهار ماهه سال جاری ۵۳۱ فقره تسهیلات برای خرید مستقیم مسکن به مبلغ ۵۳۱ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

کمالی درباره پرداخت تسهیلات برای تعمیر مسکن اظهار داشت: تا آخر تیر ماه سالجاری برای ۵۳۰واحد تسهیلاتی به مبلغ ۱۹۲میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرشعب بانک مسکن هرمزگان در انتها به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اشاره و تصریح کرد: تا آخر تیر ماه سال جاری ۲۰۴نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۰۵میلیارد ریال از بانک مسکن هرمزگان دریافت کرده اند.




1399/05/22
22:25:44
5.0 از 5
2063
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان