مستاجرین حتما بخوانند

مستاجرین حتما بخوانند فراز برج: فراز برج: در جلسه شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره مسکن در سال 1403 برای شهر تهران 26 و برای شهرهای استان 24 درصد نسبت به سال قبل تعیین شد.


به گزارش خبرگزاری فراز برج، محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: امروز درباره ی بحث اجاره بها در سطح استان و میزان افزایش آن نسبت به سال قبل در جلسه‌ی شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره مسکن عنوان شد.
ایلنا نوشت: وی افزود: علاوه بر این که ما در جلسه قبلی شورای هماهنگی مسکن تصویب کرده بودیم. شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره مسکن را در سال ۱۴۰۳ برای شهر تهران ۲۶ و برای شهرهای استان ۲۴ درصد نسبت به سال قبل تصویب کرد که انشاءالله مورد عمل قرار خواهد گرفت و در جلسه بعدی نیز گزارش از اتحادیه املاک در این خصوص خواهیم گرفت.
وی افزود: ما وظیفه داشتیم بر طبق قانون در شورای هماهنگی مسکن استان نرخ افزایش اجاره بها را تعیین نماییم و این کار انجام شد و امیدواریم در جلسه بعدی گزارش کاملی در این خصوص ارائه دهیم.
غراوی اشاره کرد: ما پیشنهادمان دراین زمینه را تصویب کردیم و در مرحله بعدی در شورای عالی مسکن کشور به تصویب نهایی خواهید رسید و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
۲۲۳۲۲۵



منبع:

1403/03/21
13:28:11
5.0 از 5
194
تگهای خبر: اجاره , استانداری , برج , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان