آخوندی خبر داد؛

سرمایه گذاری برای بنادر اصلی كشور

سرمایه گذاری برای بنادر اصلی كشور به گزارش فراز برج وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با سرمایه گذاری در بنادر اصلی كشور، به مدت ۵ سال، عملیات بندری در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد.



به گزارش فراز برج به نقل از مهر، عباس آخوندی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همكاری سازمان بنادر با بخش خصوصی اظهار داشت: مراسم امضای قرارداد سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در مناطق مختلف شامل بنادر امام خمینی، شهید رجایی، شهید بهشتی و امیرآباد مازندران هم برگزار گردید.
وی با اشاره به اینكه اتفاقات بسیار گسترده ای در حوزه بنادر رخ داده، ادامه داد: تمام تلاش ما این است كه بنادر بتوانند توسط بخش خصوصی توسعه پیدا كنند.
وزیر راه و شهرسازی اضافه كرد: برپایه این قراردادها، دو ترمینال بسیار مهم بندر شهید رجایی را به مدت ۵ سال، كل عملیات بندری آن را در اختیار بخش خصوصی قرار دادیم. امیدواریم با حضور بخش خصوصی، بنادر، رونق بیشتری پیدا كند.
آخوندی با اشاره به اینكه تمام تلاش ما این است كه بنادر ایران به بنادر هوشمند تبدیل شوند، خاطرنشان كرد: یكی دیگر از اهداف ما تولید قدرت رقابت میان بنادر ایران با بنادر جنوب خلیج فارس است. نكته مهم دیگر این است كه تمام بنادر ما باید به خطوط ریلی تجهیز شوند تا حمل و نقل تركیبی مستقر شده و مفهوم ترانزیت در خاك ایران قابلیت اجرایی بیشتری پیدا كند. در این صورت می توانیم از موقعیت استراتژیك خود به نفع مردم ایران استفاده نماییم.
 

1396/09/29
20:39:10
5.0 از 5
5706
تگهای خبر: وزارت راه و شهرسازی , سرمایه گذاری , رونق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان