افزایش نرخ سود تسهیلات مسكن مهر

افزایش نرخ سود تسهیلات مسكن مهر به گزارش فراز برج فارس به نقل از معاون وزیر راه و شهرسازی نوشت: متقاضیان مسكن مهر چنانچه مبادرت به دریافت دفترچه اقساط خود نكنند تا آخر سال جاری نرخ سود تسهیلات آنها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش می یابد.


حبیب الله طاهرخانی در پاسخ به این سؤال كه چگونه نرخ سود تسهیلات مسكن مهر برای متقاضیانی كه دفترچه اقساط دریافت نكرده اند را شناسایی خواهید كرد و آیا این متقاضیان زیر بار ابلاغیه ای كه مقرر است نرخ سود آنها از ۴ درصد به ا۱۸ درصد افزایش یابد خواهند رفت، اظهار داشت: راه شناسایی متقاضیان مسكن مهر این گونه خواهد بود كه آنها ماه ها پس از تكمیل واحدهای مسكونی خود برای دریافت دفترچه اقساط اقدام نمی كنند و واحد مسكونی خویش را تحویل نمی گیرند، به صورتی كه بعضی از متقاضیان مسكن مهر در بعضی واحدها و بلوك ها ساكن شده اند اما بعضی از متقاضیان بنا به علل مختلف از تحویل واحد خود خودداری می كنند، پس ما ناگزیر هستیم با چنین ابلاغیه ای كه نرخ سود آنها را از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش خواهد داد ترغیب نماییم. معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: پس از اینكه ابلاغیه بانك مسكن با هماهنگی وزارت راه آماده شد و به شهرهای جدید ابلاغ گردید، تعداد متقاضیانی كه مبادرت به دریافت دفترچه اقساط كرده و واحد خویش را تحویل گرفته اند افزایش یابت. وی با اشاره به اینكه برای مثال در شهر جدید پرند ۱۳ هزار واحد مسكونی مهر تحویل شده ولی دفترچه اقساط نگرفته اند اظهار داشت: این روزها پس از این ابلاغیه تعداد مراجعات دارندگان مسكن مهر برای دریافت دفترچه اقساط به روزانه ۵۰۰ نفر هم رسیده است.
طاهرخانی افزود: در شهر جدید بهارستان ۱۰۰۰ واحد مسكونی مهر داریم كه تحویل متقاضیان شده اما یك مورد از آنها دفترچه اقساط دریافت نكرده اند. وی با اشاره به اینكه در شهرهای جدید ۳۰ هزار واحد مسكن مهر داریم كه دفترچه اقساط ندارند و متقاضیان مسكن مهر آنها را تحویل نمی گیرند اظهار داشت: یكی از دلایلی كه متقاضیان مسكن مهر واحدهای خویش را تحویل نمی گیرند می تواند بحث دلالی باشد و یا اینكه بعضی از متقاضیان به علت اینكه باید ۴ تا ۵ میلیون تومان پرداخت كنند از پرداخت آن خودداری و دفترچه اقساط دریافت نمی كنند. مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید تصریح كرد: به هر حال افزایش نرخ سود تسهیلات مسكن مهر از ۴ درصد به ۱۸ درصد برای متقاضیانی كه واحد خویش را تحویل نمی گیرند و اقدامی برای دریافت دفترچه اقساط نمی كنند طبق مصوبه بانك مسكن و هماهنگی وزارت راه به احتمال زیاد تا قبل از آخر سال عملیاتی خواهد شد. ۲۲۳۲۲۷

1398/11/24
01:44:57
5.0 از 5
4372
تگهای خبر: بانك مسكن , تسهیلات , شهرسازی , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان