ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسكن كی آغاز می شود؟

ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسكن كی آغاز می شود؟ به گزارش فراز برج تسنیم به نقل از معاون وزیر راه و شهرسازی نوشت: متقاضیان مرحله اول فرصت تكمیل مدارك را خواهند داشت.


محمود محمودزاده اظهار نمود: مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسكن از شنبه هفته آینده ۱۷ اسفند شروع می شود و به متقاضیانی كه نتوانسته اند مدارك خویش را در مرحله اول تكمیل كنند، فرصت این كار داده خواهد شد. وی خاطرنشان كرد: در مرحله اول ثبت نام طرح ملی مسكن ۵۸ درصد از متقاضیان واجد شرایط بودند. شنبه گذشته مدیركل دفتر اقتصاد مسكن هم با بیان این كه ثبت اعتراض متقاضیان طرح ملی مسكن سقف زمانی ندارد، اظهار داشت: برای تكمیل مدارك توسط متقاضیان مهلت باردیگر در نظر گرفته می شود. پروانه اصلانی با اشاره به اختلال پیش آمده برای ثبت اعتراض متقاضیان طرح ملی مسكن، اظهار نمود: به علت رجوع زیاد و شلوغی سایت ثبت اعتراض طرح ملی مسكن به نشانی abad.bonyadmaskan.ir/#/protest مبتلا به اختلال شده بود.
وی افزود: ثبت اعتراض در سامانه مذكور سقف زمانی ندارد و متقاضیان فعلا می توانند اعتراضات خویش را ثبت كنند. او همینطور در پاسخ به این پرسش كه برخی متقاضیان طرح ملی مسكن موفق به بارگذاری مدارك خود نشده اند، اضافه كرد: بزودی طی اطلاعیه ای به این افراد برای بارگذاری مدارك و تكمیل مراحل ثبت نام مهلت داده خواهد شد. ۲۲۳۲۲۷

1398/12/14
13:26:47
5.0 از 5
3413
تگهای خبر: اقتصاد , شهرسازی , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان