به رغم عدم تأیید برجام از سوی ترامپ؛

قرارداد بوئینگ و ایران ایر ادامه دارد

قرارداد بوئینگ و ایران ایر ادامه دارد به گزارش فراز برج اجرای طرحهای شركت بوئینگ برای فروش ۸۰ فروند هواپیمای مسافربری به شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) به رغم راهبرد جدید دولت آمریكا در قبال ایران، به قوت خود باقی می ماند.



به گزارش فراز برج به نقل از شبكه سی اِن بی سی، به رغم كارشكنی و بدعهدی مقامات واشنگتن در اجرای توافق هسته ای ایران (برجام)، قرارداد شركت بوئینگ برای فروش ۸۰ فروند هواپیمای مسافربری به شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) به قوت خود باقی است.
شركت بوئینگ روز جمعه اعلام نمود: «ما در تمام معاملات خود با خطوط هوایی ایران از سیاست و خط مشی دولت آمریكا پیروی می كنیم».
گفتنی است كه در بخشی مهم از توافق هسته ای ایران، تحریمهای اقتصادی علیه تهران لغو شد و راه برای انعقاد یك توافقنامه میان شركت بوئینگ و ایران ایر جهت فروش ۸۰ فروند هواپیماهای مسافربری با ارزشی بالغ بر ۸ میلیارد دلار هموار شد.
شایان ذكر است كه همزمان با بیان انعقاد توافقنامه فروش میان دو شركت بوئینگ و ایران ایر، شركت بوئینگ اعلام نمود كه «این توافقنامه از دهها هزار فرصت شغلی كه بطور مستقیم به تولید این هواپیماها مربوطند، حمایت می كند».
 

1396/07/22
15:53:07
5.0 از 5
5004
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان