كاهش اجاره بهای مسكن از ۱۰ تا ۱۵ درصد

كاهش اجاره بهای مسكن از ۱۰ تا ۱۵ درصد به گزارش فراز برج باشگاه خبرنگاران نوشت: بازرسی ها نشان داده است كه در ۲ هفته اخیر قیمت ها در بازار اجاره و خرید و فروش ۱۵ تا ۲۰ درصد كاهش داشته است.


مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه املاك استان تهران با اشاره به اینكه بازار مسكن بخصوص در حوزه خرید و فروش روند كاهشی را در پیش گرفته است، اظهار داشت: بررسی های میدانی به دست بازرسان اتحادیه املاك نشان داده است كه در مناطق ۲۲ گانه تهران قیمت ها در حوزه خرید و فروش و اجاره بین ۱۰ تا ۱۵ درصد كاهش یافته است. در منطقه ۲ و ۳ تهران قیمت ها در بازار اجاره و خرید و فروش طی ۲ هفته اخیر ثابت بوده است.

خسروی با اشاره به اینكه در منطقه ۴ قیمت ها در حوزه اجاره ثابت بوده، اما در حوزه خرید و فروش ۱۰ درصد كاهش داشته است.

رئیس اتحادیه املاك استان تهران با اشاره به اینكه در منطقه ۵ تهران قیمت ها در حوزه اجاره ۲۰ درصد كاهش و در بخش خرید و فروش ۳ میلیون تومان در هر متر مربع كاهش داشته است، اظهار داشت: البته در بعضی از محله های منطقه ۵ در حوزه اجاره و خرید و فروش با افزایش قیمت روبرو بوده ایم.

او به منطقه ۶ تهران هم اشاره نمود و اظهار داشت: در منطقه ۶ بخش اجاره در بعضی از مناطق ۵ درصد كاهش و در بعضی از مناطق با كاهش ۲۰ درصدی روبرو بوده ایم.

خسروی اضافه كرد: در این منطقه قیمت های خرید و فروش در بعضی از محله ها ۱۰ درصد و در بعضی از محله ها با كاهش ۱۵ درصدی روبرو بوده ایم.

رئیس اتحادیه املاك استان تهران درباره منطقه ۷ تهران هم اظهار داشت: قیمت های اجاره در این منطقه روند افزایشی داشته به صورتی كه در بعضی از محله ها ۵ درصد افزایش قیمت مشاهده می شود و در بعضی از محله ها هم قیمت ها ثابت بوده، اما در بخش خرید و فروش با كاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی روبرو بوده ایم.

رئیس اتحادیه املاك استان تهران با اشاره به اینكه در منطقه ۱۱ تهران قیمت های اجاره ثابت، ولی قیمت های خرید و فروش ۱۰ درصد كاهش داشته است اظهار داشت: در منطقه ۱۲ قیمت های اجاره ۱۰ درصد افزایش داشته و قیمت های خرید و فروش هم ثابت بوده است.

او با اشاره به اینكه در منطقه ۱۳ قیمت های اجاره ثابت و قیمت های خرید و فروش ۵ درصد كاهش داشته است، اظهار داشت: در منطقه ۱۴ قیمت های اجاره و خرید و فروش ۱۵ درصد كاهش داشته است و در منطقه ۱۴ هم شاهد كاهش قیمت در هر دو حوزه بوده ایم. خسروی با اشاره به اینكه در منطقه ۱۵ قیمت های اجاره ۱۵ درصد افزایش داشته است اظهار داشت: قیمت ها در حوزه خرید و فروش در بعضی از محله ها ثابت، اما در بعضی از محله ها ۱۵ درصد كاهش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه املاك استان تهران درباره منطقه ۱۶ و ۱۸ هم اظهار داشت: در این دو منطقه قیمت های اجاره و خرید و فروش روند كاهشی داشته است.
او درباره منطقه ۱۹ هم اظهار داشت: متأسفانه در بعضی از محله های این منطقه قیمت های اجاره ۸۰ درصد افزایش داشته، اما قیمت های خرید و فروش ۱۵ درصد كاهش داشته است.

خسروی درباره منطقه ۲۱ تهران هم اظهار داشت: قیمت های اجاره در این منطقه ثابت بوده، اما در حوزه خرید و فروش روند كاهشی داشته است. رئیس اتحادیه املاك استان تهران درباره منطقه ۲۲ تهران هم اظهار داشت: قیمت های اجاره در این منطقه ثابت بوده، اما در حوزه خرید و فروش با كاهش ۱۰ درصدی روبرو بوده ایم.
223231

1398/06/15
12:01:21
5.0 از 5
4578
تگهای خبر: اجاره , افزایش قیمت , خرید و فروش , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان