پیش بینی مهم یک انبوه ساز از قیمت مسکن در آینده

پیش بینی مهم یک انبوه ساز از قیمت مسکن در آینده به گزارش فراز برج، عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان مسکن اظهار داشت: من به عنوان فردی که در بازار مسکن سالیان سال فعالیت کردم، کاهش 20 درصدی قیمت مسکن را تحت هیچ شرایطی رصد نکردم.


فرشید پورحاجت در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در واکنش به آمار کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن گفت: بنظر می رسد که آقای رهبر به همین صراحت اعلام نکردند که کاهش قیمت مسکن داشتیم. اصلا در ماه های گذشته هیچ آماری در کشور در ارتباط با بخش مسکن نداشتیم که بخواهیم آمارها را رصد نماییم تا متوجه شویم که با کاهش یا افزایش قیمت مسکن مواجه شدیم و یا با کاهش یا افزایش تولید مسکن مواجه شدیم.
وی اضافه کرد: بر این اساس، اینکه بخواهیم خیلی مستند و بدون اطلاع از شرایط بازار مسکن، وضعیت نرخها را رسانه ای نماییم، بنظر می رسد که اشتباهی بوده که انجام شده است.
عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان مسکن اشاره کرد: من به عنوان فردی که در بازار مسکن سالیان سال فعالیت کردم، کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن را تحت هیچ شرایطی رصد نکردم و بازار نیز همچون گذشته در وضعیت خاصی قرار دارد و هیچ تغییرات بنیادی در بازار مسکن رخ نداده است.
بیشتر بخوانید: افزایش نجومی قیمت مسکن در این محله قدیمی
پشت پرده حاتم بخشی بانکها از جیب ملت!
پورحاجت عنوان کرد: بنظر می رسد افزایش قیمت مسکن کماکان به عنوان بازیگر اصلی در ماه های آتی کشور خواهد بود؛ کمااین که با وجود تمام صحبت هایی که درباب کنترل تورم یا ورود نهادهای نظارتی در بازار مسکن شد، اما مشاهده می نماییم که تمام صحبت ها در حد گفتمان ژورنالیستی باقی مانده و ما امروز به عنوان کسانی که کف بازار مسکن فعالیت می نماییم، می بینیم مصالح ساختمانی از شروع سال تا حالا گرفتار نوسانات شده است.
مشروح گزارش درباره ی وضع بازار مسکن را (اینجا) بخوانید. ۲۲۳۲۲۵

1402/03/24
12:04:29
5.0 از 5
361
تگهای خبر: افزایش قیمت , تولید , ساخت , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
فرازبرج

farazborj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فراز برج محفوظ است

فراز برج

ساخت و ساز برج و ساختمان